august 20, 2008

Mesaj de ADIO pentru BLOGGER si la o nouă reîntîlnire WORDPRESS




Gata! M-am mutat! La casă nouă. Virtuală, desigur. Mi-am ăcut toate bagajele, am transferat toate articolele, comentariile pe Woldpress. Nuştiu de ce, dar nu sunt prea încîntată de această mutare, chiar un pic regret că plec de pe Blogger. M-am obişnuit deja aici, chiar dacă şederea mea n-a durat mai mult de jumătate de an.

Las regretele la o parte, le mulţumesc tuturor celor care-au vizitat acest blog şi-au binevoit să mai lase şi cîte un comentariu(ion bargan,paul hodorogea maricica, elena, tudor, marian, adriana, olga, mihai g., ion şi celorlalţi) sugerîndu-le(dacă au plăcere)să-mi viziteze blogul meu actual unde voi continua să mă pronunţ faţă de cele observate în jurul meu şi în republica noastră.

La o nouă revedere şi ne reîntîlnim pe http://oxana90.wordpress.com/

Un comentariu:

Unknown spunea...

Well well well......